شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پناه

از تاریخ رها می‌شویم
به شعر پناه می‌بریم
در شعر درختان فراوان
روییده است
در زیر سایه‌ی این درختان
شاید زندگی ناتمام ما پناه است
از زیر سایه‌ی درختان
صدای افسرده‌ی شاعری
ما را به سکوت ابدی 
دعوت می‌کند

احمدرضا احمدی

تک نگاری

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی