شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سکوت

اگر باید سکوت کنم
سکوت می‌کنم
اما 
باید بدانید
من اشتهای فراوان
برای زندگی، گل نرگس،
شنیدن آواز
ار راه‌های دور دارم
و نیز اشتیاق ماندن
در کنار دریا
ماندن در آسانسورهایی
که با سرعت اندک
به‌سوی آسمان
رهسپارند
اما
شعرهای من از نان و طعام
خالی نیست.
 

احمدرضا احمدی

شعرها

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

ویدئو