شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سال‌هاست

سال‌هاست و تازه نیست این
که دیوارهایی را
مثل لباس‌های کهنه
زیر و رو می‌کنیم و می‌پوشیم
و گاه در یک نهایت
دست می‌بریم در رنگ‌های مرده‌اش
که کم هم نیست
باز برمی‌گردیم به حرف‌های موزونی
که امروزی هم هست و هم نیست
اگر از جسارت‌های بیدارشده
فقط جملاتی به یادگار بماند
انگار که اولیت روز زمین را تجربه می‌کنیم
بعد
دیوانه‌خانه‌ای سرشار از همه‌چیز
باز هم مگر که زندگی.
 

هرمز علیپور

تک نگاری

شعرها

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

عادل سالم

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

ویدئو