شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هوای منتشر شهریور

در هوای منتشر شهریور
که عطر را در اسارت  انفرادی  
خفه می‌کند 
مابین هوا و متغیر نگاه تو 
انتخاب را گرفته 
شتابی که از قوس رمنده‌ات 
مرا و حال  اکنونم را 
به  تبانی این شهریور عادت نمی‌دهد.

عادت 
 ترفندی‌ست که می‌چسبد 
و جدایی را تکه‌تکه معیوب می‌کند 
وقتی جدایی را از کتمان نمی‌گیرد 

به اقناع تصویرهای نیمه‌کاره 
که به التهاب چین می‌دهد 
و تمایلی که قادر نیست 
به یکی از حفره‌های مادر‌زاد بی‌عشق 
در این عبور نامی دهد.

خسرو بنایی

شعرها

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

فالگیر

فالگیر

محمدحسین بهرامیان

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی