کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1350، زنجان. مجموعه‌ی منتشرشده: 
«سر در نمی‌آورم»

جدول كلمات متعادل

از هر طرف كه بپايم
از هر طرف كه بيايى
طرفى برنمى‌بنديم
جز وحشت
در خانه‌اى كوچک
به اندازه‌ى يک حرف مشترک 
تنها
كه به درد دق مى‌خورد
به درد هق...
بلند شوى
از دست گريه قدم بزنى
بخورى به در
به ديوار
بزنى بيرون 
از آوار
جدول را بگيريم
جلو برويم
تعادل كلمات حفظ شود
و حرف 
حرف بياورد
زنهار!
زنهار از اين خيابان 
زنهار!

علی‌رضا بازرگان