شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سنگ قبر

 

هر مادرِ فرزندمرده‌ای
دلش یک قبر می‌خواهد
یک قبر برای خود خودش
که در آن استخوان‌هایی باشد
استخوان‌های واقعی خودش
و بر آن سنگ قبری
و اگر اجازه دهید اسمی
اسم فرزندِ مرده‌ی خودش
فرزند مرده‌ی واقعی خود خودش

مصطفی توفیقی

تک نگاری

شعرها

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی

در خبرهای شبانه

در خبرهای شبانه

احمدرضا احمدی

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف