کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۵، ابرقو، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر شده: «با نام گل» ، «از جغرافیای من» 

رجز

آن «رطل‌گران و 
سبوی چند منی»
ـ که گفته‌اند ـ
مال من است
به نام من است
تا پاهام
چپ‌اندر‌قیچی شوند و
سرم پِر بخورد
تا یحیای تمام رفتگان شوم
اما چه کنم
که غوغاییانِ بی‌طاقت 
پشتاپشت‌اند.
 

عبدالعلی عظیمی