شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شهادت

اشهد أنَّ برف سفید است
 
به برف سوگند که نرم است و بُرا 
هم نانوشته به سفیدی کاغذ است
شهادت می‌دهم
در خیابان‌ها
دیگر
پرنده هم پر نمی‌زند؛
برف می‌بارد
بر هره‌‌ی باغچه‌ها،
می‌نشیند
بر تاجِ شمشادهای هرس‌شده
و از گلوی خروس
فرفره‌ی اذان فرو می‌پاشد
بر خاکِ یخ‌بسته‌ی روزهای ما.

به هر سو
چشم گرداندم و
گوش خواباندم،
اشهد أنَّ که نیست جاری
حکم هیچ قادرِ قهار
عادلِ جبار دیگری
به‌جز جاذبه  
بر زمین و زمان!

عبدالعلی عظیمی

شعرها

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری