کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، تهران.
مجموعه‌های منتشر  شده: « عقربه‌ها دور گردباد»،
«ماه شایعه می‌سازد»، «وقتی شبیه عجیب»، «صدایم کن خضرا» و...

 

فرق باز کرده با هجوم

همه‌چیز حاصل است 
از وقتی آمدی بیرون و موهایت رنگارنگ
رقصید کنار موهای آن دیگران فرق بازکرده با هجوم و ایستاده. بر دو شانه‌ی مغرور
وقتی صدای کفش‌هات کشیده شد برآسفالت 
بلندتر از هر نهیب بلند و کشدار

گازها پخش می‌شوند در امتداد روزها فرو می‌روند. در ریه‌های کم‌سال شهر فرود می‌آیند بر اعصاب رنگ‌ها زیر آفتاب طلایی
عربده می‌زند تفنگ با ذهنی خسته و درگیر 
بی‌وقفه گاز می‌دهد توی هوا
و رقص کفش‌هایت صدایش زیر موهایت از هر جهت پراکنده می‌شود

بیرون که می‌روند از سرت
از تک‌تک خطوط گردنت 
خارج که می‌شوند از هجوم
خط‌های آزاد اندام و پاهایت
همه‌چیز حاصل است
 

علیرضا بهنام