کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، تهران.
مجموعه‌های منتشر  شده: « عقربه‌ها دور گردباد»،
«ماه شایعه می‌سازد»، «وقتی شبیه عجیب»، «صدایم کن خضرا» و...

 

رقصیده در باد

با پاهایت رقصیده در باد خواب از چشم‌هایم پرید 
یا حبیبی

نخل‌ها می‌چرخند 
در خاکستر و باروت
و انت قادما بالاصوات
و انت شاهدا بالمقاتل
و تو  آن‌جایی
در لحظه‌ی جاری‌شدن آب‌های سرخ و فروریختن برج‌های سفید
و تو  آن‌جایی در لحظه‌ی نیزار

با پاهایت رقصیده در باد
صف‌هایی است بلند و طولانی 
و صدایی است بلند
من المظاهرات السلمیه
و صدا می‌پیچد می‌پیچد در صدات
تکثیر می‌شود در صداهایی به زبان‌های جورواجور

علیرضا بهنام