پرده را میکشم
آب را میبندم
برق را قطع میکنم
و کلید خانه را در جایی که تنها تو میدانی دفن میکنم
برگردی خانه اعتراف میکند
که افعال بی تو چه سرکوبگرند
جمهوری از کف رفتهام
متولد ۱۳۵۵
کارشناس زبان و ادبیات فارسی
صد سال شعر در تهران نشر علمی فرهنگی(تهران در شعر فارسی از مشروطه تا به امروز) 1400
چاپ مجموعه شعر چلچلی نشر چشمه 1394
چاپ مجموعه شعر سی زن 1392
چاپ مجموعه شعر جنبش تنباکو ۱۳۸۹
چاپ مجموعه شعر سیاههی مسیرها نشر ثالث سال 1385
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
پرده را میکشم
آب را میبندم
برق را قطع میکنم
و کلید خانه را در جایی که تنها تو میدانی دفن میکنم
برگردی خانه اعتراف میکند
که افعال بی تو چه سرکوبگرند
جمهوری از کف رفتهام