شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

و شعر بیات می‌شود

و گلو که پاره شد
بیات می‌شود
و چشم
و چشم‌ها

و نان عمل خویش بیات می‌شود
قهرمان بیات می‌شود

و اما رشته‌ی باریک خون تو
که از  کنار یخ‌ها گذشت
و از در خارج شد
و از خیابان گذشت
و پله‌ها را بالا رفت
و با راه ‌آهن بلاتلکلیفِ ایذه
مسیر اهواز تا ماکوندو را پیمود

و اما رشته‌ی باریک خون تو
 

سجاد گودرزی

تک نگاری

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

احضار روح زبان در قامت کلمه

احضار روح زبان در قامت کلمه

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

غلامرضا طریقی

شاید

شاید

مهدی مهدوی

میدان

میدان

رضا ترنیان

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی