شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نرسیده کمی آب 

نرسیده کمی آب 
و یک گل آفتاب 
پای گلدان ریخت 
خانه را معطر کرد 

دست کشید 
به چین‌و‌چروک پرده 
بعد مثل انگور رسیده 
به من لبخند زد 
می‌دانست 
دوای هر زخمی است 
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

شعرها

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده

در میانه‌ی راه

در میانه‌ی راه

امید نیکبخت