شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ما میان دو آن‌دو

ما میان دو آن‌دو
خدایی شعله‌پوش
مایی همیشه غم‌جو
همیشه باران‌خواه 
آن‌سو خدای زره‌پوش
خود بر سر و آخته‌شمشیر 
جوشان و مُنتَقِم 
این‌سو خدای نرم
خدای تماشا
با بغضِ آشنای مدامش 
ما حیران میانِ دو این‌دو 
یک‌سو خدای سخت... خدای بَرنده
یک‌سو خدای هم‌دل با... 
ما با خدای در خود هم‌دل و هم‌بغض بوده‌ایم
دل‌باخته به خدای بازنده
اما همیشه ابر
همیشه بارا‌ن‌‌خو
 

محمد آشور

شعرها

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری