شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چگونه گریه کنم در میان آدم‌ها

...
                                      تقدیم به درختان جنگل‌های هیرکانی

چگونه گریه کنم در میان آدم‌ها
که تکه‌پاره شدم در دهان آدم‌ها
چگونه گریه کنم روی شانه‌های خودم؟
و هی برای تو باشم و هی برای خودم
اگر که زخم رفیقان نشسته بر جانم،
دلم غریبه‌نوازی نکرده می‌دانم
اگر که سبزم و حالا سیاه‌بخت شده‌ام،
تبر برادر من بوده و درخت شده‌ام
به‌روی زخم تبر‌ها شکسته می‌رقصم
میان بغض خبرها شکسته می‌رقصم
به‌روی سینه‌ی من بی‌بهار بنویسید
و زخم‌های مرا یادگار بنویسید
در آسمان شما بی‌ستاره‌ام کردند
برادران شما پاره‌پاره‌ام کردند
شکسته‌های مرا بی‌قرار کن با من
هزار تخته بساز و قمار کن با من 
میان زخم تبرها بمان، جوانه بزن
برادری که ندیدم، برادرانه بزن
هزار داغ نهفته شکسته تویِ تنم
گلایه‌های درختی هزارساله منم
اگر که سبزم و حالا سیاه‌بخت شده‌ام،
تبر برادر من بوده و درخت شده‌ام

هانی سرکتی

تک نگاری

در من هزار آهوی تشنه

در من هزار آهوی تشنه

آنوشا نیک سرشت

آموزگار عشق

آموزگار عشق

مهدی ایوبی

شعرها

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

فَروَرگانِ چشمِ تو 

فَروَرگانِ چشمِ تو 

نازنین آیگانی

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

الماس

الماس

م. مؤید