کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

تنها تو

نه 
ديگر نه جغرافياي جهان
نه دايره‌ي زمين و كائنات آن‌سوي بي‌روزن 
نه سلاطين و شاه‌بچه‌هاي تاريخ
نه ستارگان دروغين سينما
نه آواي غول‌ترين خوانندگان سياه‌ـ‌‌سفيد
                                    سفيد‌ـ‌سياه
نه صداي شعر
حتی در حروف روشن و چاپخانه‌ي تاريك

نه اين‌همه آن و
آن‌همه اين
كه هيچ
ديگر هيچ‌چيز و هيچ‌كس را نمي‌خواهم بدانم 
تنها تو 
نامت را دوباره برايم هجي كن
 همچون نجوايي در گوش كودك جهان

تنها تو!
 

هیوا مسیح