شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تماشاگران


همه‌ی تماشاگران شکست خوردند
مرگ
در دو سمت زمین
با خودش مسابقه می‌داد
داوران گریخته بودند
و بیلبورد ورزشگاه
به‌جای نتیجه
ماه را نشان می‌داد
که نیمه‌ی خاموشش را
بلعیده بود.
 

مجید رفعتی

شعرها

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

این بار برای خودم می‌نویسم

این بار برای خودم می‌نویسم

مرتضی بخشایش

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

برادر

برادر

امیررضا وکیلی