شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یک گوشه نشست

یک گوشه نشست
ـ آسمان  خیس تب است
از سنگ  نگاه عابران
جان به لب است
تُف کرد به شهر
چشم در چشم سقوط
بر پوست ماه
زخم شلاق شب است
 

ایرج زبردست

تک نگاری

شعرها

در سلام راه‌ها

در سلام راه‌ها

ربابه قصابان

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی