شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تا نام تو را عشق

تا نام تو را عشق به لب برد وطن 
هر واژه چه تازیانه‌ها خورد وطن 
از باد قلم‌فروش بسیار نوشت 
تاریخِِ تو در باد ورق خورد وطن 
 

ایرج زبردست

شعرها

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

باران‌ها

باران‌ها

محمد ویسی

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی