شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این مویه بند نمی‌شود 

...

این مویه بند نمی‌شود 
بر مویی که رنگ ماتم گرفته 
مویه مویه تا آرامستان
مویه مویه بر تار وحبل آتش وُ 
آویزانِ بند وُ تار 
که تاریک است  بهشت از لابه‌لای آزادی 
هلا خون که از گوشه‌ی چشمهامان ریخته
هلا زن، که هلاک افشاند به گیسوی زندگی 
هلا مرگ
که در تن‌ها به دنبال زندگی می‌گردد
هلا خیابان که در صورت‌های بسیاری جا ماند
با خون‌های بسیارانی رقصید

فرناز جعفرزادگان

تک نگاری

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

شعرها

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی

در این‌جا گرد آمدیم

در این‌جا گرد آمدیم

فائزه امانی فرد