شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تازه یاد گرفته‌ام چیزهایی بخرم

تازه یاد گرفته‌ام چیزهایی بخرم
کنار بگذارم برای روز مبادا
مثل چند تا قرقره‌ی رنگی، آلبالوی خشک و بادکنک
تازه فهمیده‌ام هر چیزی سر جای اولش برمی‌گردد
من، تو، او
آمبرولا، خواهر همه‌ی گل‌های جهان
حالا هرچقدر می‌خواهی دروغ بگو
خیانت کن
و پروانه‌هایی را که بعد از هر زنگ تلفن می‌میرند، جدی نگیر. 
 

نرگس برهمند

شعرها

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری