شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

امروز  به‌جای خورشید

برای محمود طراوت روی
امروز  به‌جای خورشید
مرغی شگفت طلوع کرد

بال که می‌گشود
جان‌‌های تشنه به تمنای نور می‌رفتند
و هزار واژه‌ی روشن
 رگبار  ِ خیابان‌ می‌شد

باید شاعری را در بند کرده باشند!

راد قنبری

شعرها

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار