شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گومان

 

 باریكە رێیەو...  باوەشی شەو ماچە دەكا 
       ماچێكی ئاوەدان 
  ـ ئاوەدانی پێشكەشی ئاوڕدانەوەت 
(خاڵۆ رێبوار) ... برینی پەنجەی دەلێسێتەوە 
 پەنجەیەكی وێران 
 (وێرانی لە پەنجەی تۆ ناوەشێتەوە) 
    ـ تۆ كوێخای ئەم وێرانییەی 
دەڕۆی... دەڕۆی... 
                         دەرۆی و 
 لە خۆت دوور دەبییەوە 
دوور دەبییەوە لەخۆت 
شەو بەشی بێدەنگی تۆی نەدەكرد 
 {روو ڕەشن ئەو شەوانەی 
 دڵیان بۆ دڵتەنگی تۆ لێ نادا 
ماچێكی وێران 
لەپەنجەكانت دەتكێتە خوار 
    ـ ئاوەدانی پەنجەت 
بەسینگی شەو هەڵواسراوە 
ئەو باریكە رێیە... بەكوێستانی مەمكەكانتەوە دەنووسێنم 
ـ ئاوڕ دانەوەت پێشێلی رۆیشتنت 
شەوانە هەستێكی غەریب ـ بەسرتە ـ دەمدوێنێ 
(بەسەر ئەو پردەی دا مەڕۆ 
   ئاڵووداری رزیوە)

کریم خضری

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

نفیسه قانیان

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان