کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1333، ساکن تهران.  مجموعه‌ها‌ی  منتشر شده: «تیک‌تاک قدم‌هات»، «سوت زدن در تاریکی» و ...

ماسکی که  بر دهان دارم...

 

ــ ماسکی که بر دهان دارم
لبخندم را محو کرده

ــ عزیزم این باده باز
در جامِ ما قهقهه خواهد زد

ــ ماسکی که بر دهان دارم
راه را بر بوسه‌هایم بسته‌ست

ــ عزیزم این بوستان باز
لب‌به‌لبْ غنچه خواهد شد

ــ ماسکی که بر دهان دارم
صدایم را خفه کرده‌ست
لعنتی‌ها
من هنوز زنده‌ام

ــ عزیزم ما هنوز
زنده‌ایم
ببین چگونه دو دوی چشم‌ها
با زبانِ هزاران هزار
هم‌صدای مردمانِ منتظر شده‌ست
 

بشنوید

شهاب مقربین