شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هر پیکی گیراییِ خود را دارد! 

هر پیکی گیراییِ خود را دارد! 
هر کس شب رؤیایی ِخود را دارد
هر چند که روبه‌روی هم واشده‌اند 
هر پنجره تنهاییِ خود را دارد!

پیمان سلیمانی

تک نگاری

شعرها

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور