شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آدم‌هایی نامتعارف

آدم‌هایی نامتعارف هستند 
در هر حالت با تو مخالف هستند 
بعد از مرگت شعر تو را می‌خوانند
دنباله‌رو «مرگ مؤلف» هستند! 
 

پیمان سلیمانی

شعرها

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان