شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اکشن

 

هیچ تردیدی نیست
که تو بازیگر خوبی هستی
کارگردانان هم
کارِ خود را بلدند
صحنه و نور و صدا و تصویر
همه انگار به اندازه‌ی خود تجهیزند.
این وسط مانده هزاران گنجشک
و هزار گُل و لبخند که با «اکشن» ناقابلتان
دسته‌جمعی به کف کوچه فرو می‌ریزند.
لحظه‌ای
رو به جمعیتِ این صحنه بایست
و بگو
مرگ بی واهمه‌ی این‌همه آهو، آیا
صحنه‌آرایِ رگِ گردنِ آهخته‌ی کیست؟
 

سیدعلی میرافضلی

شعرها

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

اثمر ابراهیمی

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

تمنا مهرزاد