شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

توشمال چپی

 

در این صبح شگفت
برای که می‌نوازد چپی؟
که حتی خبری از 
همهمه‌ی گنجشکان مجبور
یا اثری از 
هروله‌ی قمریان دور 
نیست.
چیست
در این صبح شگفت؟
که خاطره‌ی دلبرکی غمگین
بیاشوبد نظم نوین عاشق را.
دست می‌سایم 
به ارواح عنکبوتان جوان
اشباح مورچگان خزان.
برای چه می‌نوازد چپی
در این صبح شگفت؟
پری‌زادگان هوا
گرد آب‌ها بچرخند
و آدمیان 
از کردار کاروان 
در بمانند.
تفنگ گلویی تَر کند و 
بادپایی غائب 
بگذرد 
از کناره‌ی پارک.
در این صبح شگفت 
برای که می‌نوازد چپی؟
برای چه می‌نوازد چپی
در این صبح شگفت؟
 

رضا بختیاری‌اصل

شعرها

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

مهرگان علیدوست

تو در جانِ منی... دوری نکن دردت به جانِ من!

تو در جانِ منی... دوری نکن دردت به جانِ من!

حامد ابراهیم پور

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی