شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وقتی که باد لیلی‌ست

وقتی که باد لیلی‌ست
بیدِ دیوانه
دل‌هایِ شکسته‌ی بسیار
پرواز می‌دهد
در گوشِ آب
نوازش‌های نمکی
زخمِ سپیده‌هاست 
هق‌هقی
سرگذاشته به لِنج‌های پرخاطره.
اندوه، لال
و شمایلی یکه دارد
اگر
شیارِ رُخان را
غریبانه گُنگِ تماشا؛ بوده باشی.
تاول که بر کلمات 
جوششی مدام است
غروب زبان را بر صحرا
اشک‌هایی داغ
اما سرخ
معماریِ بیان می‌کُند.
 

بهنود بهادری

تک نگاری

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

غلامرضا طریقی

ویدئو