کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1362، مسجد سلیمان. مجموعه‌های منتشرشده: «سرطان چشم»، «مدِّ مژه»،
«بر مناظرِ جان»

به سَرحَد

به سَرحَد
تنِ منتظر گرم است
حتی
زبانی دیگر
در کام
باید بچرخد
تا آسمان
به رنگِ چشم قوچ بر دیوار
ایستاده نباشد
ای که چشمِ بَراق
با دست‌هایِ کشیده‌ی سیاه
دراز کرده‌ای
هر قلب
بچه بره‌ای‌ست
امیدوار و پُر مِیل
به سینه.

_ علفِ سَرحَد
به گرمی سایه و به سوز آتش.
 

بهنود بهادری