شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دشنامتان نمی‌دهم

...

دشنامتان نمی‌دهم، ای نامتان سیاه
آیینتان قساوت و پیغامتان سیاه
گاهی خدا به حرمله محتاج می‌شود
برگشته‌ایم از شب اعدامتان سیاه
گنج بهشتتان به جهنم شبیه‌تر
یعنی همیشه سکه‌‌ی انعامتان سیاه
ما وارثان خیمه‌ی وارونه نیستیم
ای در گمان بادیه دشنامتان سیاه
گرد سموم از تک تاتارتان بلند
روز سیاه حادثه از نامتان سیاه
شد روزگار ما گره انتقامتان
چون چله‌ی برآمده از بامتان سیاه

مسعود سلاجقه

شعرها

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی