شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چوک ...چوک‌...

چوک ...چوک‌...
خونِه و لال مونی گیرنه کَکی
اَتِه بوردِه
اَتِه نیمو.

جلیل قیصری

تک نگاری

شعرها

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی