شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برآمده از قعرِ تابناک

برآمده از قعرِ تابناک، کُلاه به زیر می‌اندازد
دراز می‌کشد بر صلیبِ راست
و دُرُست
زیرِ آن نقطه‌ از شیبِ غُربتش، که پوشیده از جوش‌های سرخ
هاویه معکوس می‌شود
 

فرینوش عسگری

شعرها

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

تکرار

تکرار

محمد زندی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی