کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1371، کرمان.

بَرآمدو بر دست‌هایم نشست

بَرآمدو بر دست‌هایم نشست
از ناپدیدِ دَهانش اِشاره زد که بمیر
آواره بودم به زمینُ زمان
نافه از جگر بیرون کشیدم‌و
 جاری شدم به خلاص
 

فرینوش عسگری