کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1335، نوشهر. مجموعه‌های منتشرشده: «سولاردنی: سروده‌های مازندرانی» و...

داروغه‌ها که به درخت زدند

داروغه‌ها که به درخت زدند 
به شالیزار
شمال از داروگش جدا افتاد 
شمشادهای سوخته‌ی «سی‌سنگان»
کشتزارهای «وازیوار»
این را خوب می‌دانند 
نگو که چرا سر به سکوت کشیدی 
در من 
کتاب های کُشته‌ی بسیاری هست 
تو که برگردی 
می‌توانیم به صور نسیم و سرانگشتان باران 
روایت شویم.
 

جلیل قیصری