کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، ایوان.

مجموعه ی منتشرشده:

«روزی که تن مرا ماده نامیدند»

مثل تمام روزهای بی تو 

مثل تمام روزهای بی تو 
ناخودآگاهم از لای این لغزش زبانی
به‌سوی تو می‌ریخت 
و سقط می‌شدم
از سطرهای سپیدِ ناخواسته‌ام
پرده‌های بی‌آبرو 
در آغوش باد بودند 
وقتی خیال تو ناخوانده‌ترین 
میهمان من بود 
خوشایندی شعرم 
مُسکنی موقتی‌ست 
و درد... 
درد در قلمرو تسخیری 
به سن رشد گرفتار بود 
دیگر سؤال مرا حوصله‌ی تو نمی‌بیند
دست نبودنت را می‌گیرم
و خودم را می‌بوسم 
با اشک‌های گرم!
 

صغری امیری