شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پشت دیوار

پشت دیوار انکاری از هیچ
دوره‌ام کرده تکراری از هیچ
هیچ میدانی از من چه مانده است
پودی از نیستی، تاری از هیچ
بی‌نهایت خدا آفریدم
از سر عجز و ناچاری از هیچ
واژه واژه گذشت عمر و مانده است
شعری از هیچ و طوماری از هیچ
رفتم و هیچ کاری نکردم
بر می‌آید مگر کاری از هیچ؟

محمد مهدی سلیمان

شعرها

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان