شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه هیاهویی می‌وزد

چه هیاهویی می‌وزد
در خیابان‌هایی که آدم‌هایش
تاریک‌اند...
و بغض‌هایشان روشن 
«کازانتزاکیس» راست می‌گوید
سر نداشتن مهم نیست
کافی‌ست
کلاهی داشته باشی... 
کلاهم را روی سرم می‌گذارم
اما دیگر کسی نیست تا بپرسم
از چراغ‌هایی که در شهر می‌سوزند
چرا هیچ‌کدام مال من نیست؟!

رضوان ابوترابی

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

شعرها

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

دو شعر از رضا باب‌المراد

دو شعر از رضا باب‌المراد

رضا باب‌المراد

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

ویدئو