کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1332، آستارا.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «ملخ‌های
حاصلخیز»، «بنشینید صندلی عزیز» و‌...

شکارچی

 

گنجشک‌ها برعکس آدم‌ها 
هیچ‌چیزی را قیمت نمی‌کنند
هر چه می‌بینند برمی‌دارند و می‌خورند
دانه نبود با تکه‌نانی و حشره‌ای سیر می‌شوند
آدم‌ها هرگز سیر نمی‌شوند
گرسنه شدند به درخت شلیک می‌کنند
گنجشک‌ها می‌ریزند و گربه‌ها شروع می‌شوند
چراغ‌قوه و تفنگ بادی 
شوخی کثیفی‌ست!

اکبر اکسیر