شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چراغ دریا

نقشِ کوچکی برایت دارم
نقشه‌ی کوچکی
که هر وقت مرا ببینی
به سرفه بیفتی
و سرگردان اقیانوس‌ها باشی
مدهوش موج‌ها
پیش از طوفان نوح
به خانه برگشتم
و
چراغِ دریا را خاموش کردم.

محمدرضا  براری

شعرها

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

بیا

بیا

سیروس رومی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه