کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ١٣٤٧، تهران.
 مجموعه‌های منتشر شده: «روزشمار جنون»
«دوازده بچه‌ای كه نداشتم» 

برای کسر زن از جهان

برای کسر زن از جهان
ناو و توپ و تانک 
به کوچه ی باریک خانه‌ام 
اعزام نکنید
در ایوان 
از رختهای زن خون می‌بارد
در آشپزخانه چند هویج 
زیاد ریز شدند
آش بیهوده شور شد
زن 
زیاد شیرین
مرد 
فرهاد کوهکن نشد
کوه به کوه رسید
دست به دست 
نرسیده
هول کرد
در واگنی
 زیرِ زمین‌
گم شد

نگاه کن
برای کسر تو از دستهایم
فقط چای دم کردم
تو خوابیدی
زنی گوشه ی میز 
در فنجان خالی
غرق شد

لادن نيكنام