شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تو را خودم کشتم 

تو را خودم کشتم 
و حالا سال‌هاست 
دست‌هایم را 
هر چه بیشتر می‌شویم 
کثیف تر می‌شوند.
 

فرسا عمران

شعرها

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

خلیج

خلیج

امین رجبیان

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی