شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این باده که مانده در سبویم

این باده که مانده در سبویم مرگ است
بغضی که شکسته در گلویم مرگ است
با کوچ تو غم‌نوشِ حوادث شده‌ام
بعد از تو تمام آرزویم مرگ است

سعید عندلیب

شعرها

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری

شاید

شاید

مهدی مهدوی