شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرده‌ها با کسی درگیر نمی‌شوند

مرده‌ها با کسی درگیر نمی‌شوند
مرده‌ها جا را برای کسی 
تنگ نمی کنند
مرده‌ها آرامند
و هیچ‌چیز نمی‌تواند 
سکوت آن‌ها را بشکند
باید مرده باشی 
تا احساس مرا درک کنی 

فرسا عمران

تک نگاری

شعرها

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی