شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یادم رفت صدایت کنم

یادم رفت صدایت کنم
تا در هوای روشن یک ساقه‌ی گندم
احیا کنی دلت را
یادم رفت،
پرنده!
 

منصور ململی

تک نگاری

شعرها

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

میدان

میدان

رضا ترنیان

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی