شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

داشتم پرنده می‌شدم

داشتم پرنده می‌شدم
روی یک شاخه‌ی گل سرخ،  
ماه بود!
و کودک
فرود تر که 
بر آواز چکاوک!

منصور ململی

شعرها

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

نفیسه قانیان

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

ویدئو