با همان ستاره برگرد!
با همان ستاره كه از ترس، آینده تاریکمان
پاورچین، پاورچین
میرود
از خواب اسب بيرون!
بعد، سر بگذاریم، بر شانهی یکدیگر
که زمان زمان مناسبیست
برای گریه، از فراق گندم و دشت!
متولد ۱۳۳۶، ایذه، ساکن شاهینشهر.
مجموعههای منتشرشده: «وقت پرنده شدن با گندم و دریا»، «با ماه، زنگوله و اسب»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
با همان ستاره برگرد!
با همان ستاره كه از ترس، آینده تاریکمان
پاورچین، پاورچین
میرود
از خواب اسب بيرون!
بعد، سر بگذاریم، بر شانهی یکدیگر
که زمان زمان مناسبیست
برای گریه، از فراق گندم و دشت!