کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1357، بهشهر. مجموعه‌های منتشر شده: 
«ابرها سر زا می‌میرند» و...

اگر  در روزهای دشوار و دور 

اگر 
در روزهای دشوار و دور 
مزارم از برگ پر بود
کاری کن 
هیچ کسی از تنهاییم نترسد.
 

محسن جعفری