شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هم‌کلامی با بوته‌های چای 

هم‌کلامی
با بوته‌های چای 
و باران
در خیابان راز گرفته
اسمی ‌از تو را
شمعدانی سرخ می‌کند
نشسته 
بر دیوارهای بلند
در کوچه‌های دراز و نمور
که آواز قورباغه‌های شهر را
پنهان کرده
برای همه‌ی صداهای خفته
از رفیقانی دیر و دور...
می‌دانی!
هنوز... هنوز 
پیراهن‌هایی نم‌گرفته
با اشکِ شور مادرانی خسته
مانده است در صندوقچه‌ها

رضا عابد

شعرها

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات