کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1357، بهشهر. مجموعه‌های منتشر شده: 
«ابرها سر زا می‌میرند» و...

پرنده ای در عمق 

پرنده ای در عمق 
و شش جهت گلوله 
در دو تای زخم
یکی سینه 
یکی معنا 
و مابقی 
دشت‌های خیسِ گریان.

محسن جعفری